Returpolicy
RETURER
smileeasesverige.se
Vi har en 90-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 90 dagar på dig att begära en retur efter att du har mottagit din vara. För att vara berättigad till en retur måste din vara vara i samma skick som du fick den, begagnad eller oanvänd, för att vara berättigad till en retur. Du behöver också kvittot eller inköpsbeviset.
För att vara berättigad till gratis retur måste förpackningen vara obruten och produkten oanvänd, om förpackningen öppnas måste kunden betala för sin egen retur.
För att inleda en retur, vänligen kontakta oss på info@smileeasesverige.se. När din retur har accepterats kommer du att få instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Om din vara levererades defekt kommer vi att betala för returfrakten. Varor som returneras till oss utan att först ha begärt en retur kommer inte att accepteras. Vi ansvarar inte för paket som inte hämtas ut av kunden. När paketet har levererats till postkontoret är det postkontorets ansvar att meddela kunden om kommande paket. Du kan alltid kontakta oss för frågor om returer på info@smileeasesverige.se
SKADOR OCH PROBLEM
Kontrollera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du har fått fel vara så att vi kan bedöma problemet och åtgärda det. Vi ansvarar för eventuella returkostnader för produkter som levereras skadade.
ÅTERBETALNINGAR
Vi meddelar dig när vi har tagit emot och inspekterat din retur och meddelar dig om återbetalningen är godkänd eller inte. Om återbetalningen godkänns kommer du automatiskt att återbetalas via din ursprungliga betalningsmetod. Om produkten är skadad eller defekt till följd av konsumentanvändning kommer ett avdrag att göras från priset. Tänk på att det kan ta lite tid för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen.